zondag 13 november 2016

Rust Roest

Vandaag een rustdag.
Gister een beetje spierpijn opgelopen door het op mijn rug liggenen omhoogwerken.

En trouwens... er zitten zoveel bouten en moeren vastgeroest dat ze ook een dagje rust verdiend hebben... in de kruipolie dan wel he!  Dus vanmorgen alleen met de spuitbus rondgelopen en een kiekje gemaakt van de losse wielophanging:

Wiel (niet) ophanging
En terwijl er een discussie over deze foto plaats vindt op het V40 forum (waar ik heldhaftig veel info vandaan krijg) valt mijn oog op een aanbod van lichtmetalen velgen met winterbanden. Een forumlid zet ze voor forumleden te koop Ć” euro 100,-. Maar dan moet ik wel snel wezen.... dus in de auto van mijn lief een uur ver rijden en dan :

Mooi toch ?
Zo, nu eerst verder discussiƫren op het forum en dan ergens van de week weer verder :-)

--
P.S. als je jezelf abonneert op deze blog, dan krijg je update meldingen per e-mail !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten