donderdag 10 november 2016

Parkeren maar...

Tja, eigenlijk kan je het geen parkeren noemen, zo'n Volvo op balkjes zonder wielen op de oprit :-).

Maar straks is hij weer helemaal ok, en dan zal hij toch af en toe ergens moeten parkeren. Dus hoort er een parkeerschijf in de wagen.

En hoewel ze niet duur zijn, is het veel leuker om er elf eentje te maken, met m'n 3d printer.

Het ontwerp was met 10 minuutjes klaar.



Het printen duurde en uur of 5.

Dit is de schijf:



En zo past hij in het binnenwerk:



En dan istie klaar.



Nu maar hopen dat ze het in Estland kunnen lezen straks :-)

--
P.S. als je jezelf abonneert op deze blog, dan krijg je update meldingen per e-mail !

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuke nuttige onzin om te lezen !!. Ik dacht even dat dit een blog uit 2000 was, maar niets is minder waar gewoon rete actueel..Maar het is natuurlijk niet alleen maar lof en hosanna wat ik kom preken !! Maar 1: leuk dat jullie de auto uit 96 al zien als wrak op de weg en dat ie mee "mag" doen aan jullie kattebakrace en 700 kilometer als opgave zien..`Luistert stelletje kruissleutel bestuivers mijn volvo v40 uit 1996 is voor mij mijn bittere ernst, mijn dagelijkse redding, mijn restaurant, mijn vakantie, mijn afwerkplek, mijn pleurt op of ik rijdt je truttenschudder aan gort, mijn vlucht auto, mijn trotse bezit...alleen nu is ie ff stuk dan..maar dit is pas de eerste keer..verder is het een fantastische sterke bak met een enorm comfort lederen zitting,houten stuur verstelbaar, goede vering, ruimte alom zowel binnen als buiten, iedereen schrikt nog steeds bij zo'n volvo en denken fokwa de politie...pas als ik dan voorbij sjeezzz zie ik ze denken als dat stuk krentebol met haar politie is ben ik angela merkel..nee echt het is de prettigste bak die ik ooit gereden heb (ford usa = een soort uitgebouwde sierra, bmw 530, hyundai elantra coupe, mazda 626, renault megane, opel corsa sport, opel vectra, land rover freelander ook nog te koop, mercedes 230se uit '83 heb ik nog te koop staan.)..dusch, niet zo minderwaardig over deze wagens !!!..Maar2: leuke blog, jammer dat ik op zoek ben naar relevante klus info over mijn reparatie aan het hulpkoppelingscilinder ding die lek is..en nu in de keuken ligt , hoezee..en ik momenteel van teen tot kruin onder de remolie zit na te drtuipen en ipv opschiet deze blog helemaal heb zitten lezen.....nood gedwongen doe ik dit zelf, daar ik een aantal maanden geleden mijn werk ben kwijtgeraakt en dus geen cent te makken heb.
    gelukkig ben ik autodidact en leer ik snel al dan niet door schade en schande, en gelukkig maar ook anders kom je als verpleegkundige niet erg ver met auto's repareren.. owww..wordt vervolgd, vriendin vindt net bonk ijzer en spoor olie in keuken vermoed ik..althans ik denk dat dat na godverdegodgodoverdegodgodgod********* de ************ gaat komen...I'll be back....leg maar neer schatje,daar kun je mensen pijn mee doen hé...staat erg leuk die bloeddoorlopen ogen bij je kloppende ader in je nek..

    BeantwoordenVerwijderen