dinsdag 29 november 2016

Gevonden voorwerpen

ja, die kan je tegenwoordig niet meer bij de politie afgeven. Die moeten filerijders bekeuren die langs een flitspaal rijden. Nee, dat moet tegenwoordig bij de gemeente en alleen 's ochtends en niet op zaterdag :-(

Maar gelukkig hoef ik mijn voorwerp niet aan te geven.
Wat is het geval ?

De CarbageRunner rijdt weer. Afgelopen zondag is hij opgeleverd aan zoon-1  voor zijn verhuisactiviteiten. Dat betekende dat ik de oprit kon kuisen.
daar hebben we een maand geleden een zeil op gelegd om olie op te vangen. Daarop een oud laken om plassen te voorkomen en daar overheen is de auto op blokken gezet.

gedurende de maand dat we aan de koppeling hebben gesleuteld is daar nog een kuub eikebladeren bijgekomen, want die waaien altijd via de oprit van buurman naar ons hoekje onder de carport.

Het lag wel lekker hoor, zo op je rug in een peluwtje van bossig wol. Maar als ik een boutje liet vallen, was het wel lastig zoeken.

Enfin. De Volvo was weg, alle blad opgeraapt en in de zak gestopt (ik leek zwarte piet wel) en het laken uitgeschud op het zeil. En toen ..... toen viel er een flinke o-ring uit het laken!

O.. O !

en het lastige is: ik heb nooit een o-ring gedemonteerd.
Dus die is ergens afgevallen terwijl ik het niet merkte.

Maar de wagen is en-route en lekt negens.
Ik heb geen idee waar hij had gemoeten!

FF advies vragen in het V40 forum dan maar :-)

--
P.S. als je jezelf abonneert op deze blog, dan krijg je update meldingen per e-mail !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten